Hodnocení obchodu
Už je to týden od objednání a ještě jsem ani nedostala e-mail o expedici zboží, přitom mělo být skladem :(
EŽ
Expedice Žufánek
(Administrátor)
Dobrý den přeji. Omlouváme se, ale měli jsme celá firma dovolenou. Vše jsme ale řádně komunikovali na e-shopu a v každém kroku objednávky bylo vidět, že od 7 - 11.7. je dovolená.
rychlé dodání, kvalitně zabaleno
Zboží bylo objednáno ve středu 18.6 a stále mi nepřišel potvrzovací email, že zboží bylo předáno přepravateli.
Objednáno 18.6.2025, 25.6.2025 nemám víc než z 19.6. email, že je zboží připraveno k zabalení a expedici a jakmile předají dopravci, budou informovat.
MŽ
Martin Žufánek
(Administrátor)
Dobrý den, pane Salamone. Moc se omlouváme za zdržení s vaší objednávkou. Ale stačilo nám na pár sekund zavolat, namísto hodnocení na Heurece, a věděl byste víc.
Objednal jste u nás láhev z limitované edice. Sejvovici. U ní nám během dvou hodin přišly stovky a stovky objednávek. Jsme jednoduše zavalení a nestíháme expedovat do druhého dne, jak je u nás běžně zvykem.
Proto bychom se vám do telefonu omluvili a pokud byste nechtěl čekat, tak objednávku jednoduše stornovali. Je to mnohem lidštější způsob, než se mstít nedoporučovací recenzí jen proto, že jste nejžádanější láhev roku nedostal obratem.
Okamzite odeslani, zbozi do 2 dnu doma.
Máme vás rádi
Skvělá domluva s paní Alžbětou Prajzovou, která mi poradila, jak napravit to, co jsem pohnojil.