Hodnocení obchodu

5,0 1042 hodnocení
5
1009x
4
26x
3
4x
2
0x
1
3x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora | 19.3.2018
+ bezva

P Avatar autora PanDan | 15.3.2018
- Zatím nelze zaplatit kartou

M Avatar autora Márty | 11.3.2018
+ Žufánek, co víc asi tak dodat?
+ Nejlepší, nejskvělejší, prostě nej-cokoliv
+ Tvrdej nepiju, ale tady objednávám. Nelze odolat
+ V pohodě komunikace - já blbec zaplatil na špatný účet, počkali a nezrušili rezervaci
- Nevýhody? U Žufánka? Jste se v Heuréce zbláznili? :D

Kde je ten smajlík se srdíčky místo očí? :) Hm, nemám, tak jako by se stalo. Srdcovka. Kupujte, nebude :)
PS Avatar autora Pavel Schmid | 10.3.2018
+ perfektní komunikace a vstřícnost k zákazníkovi - zatím nic :-)
Q Avatar autora Quikquek | 10.3.2018
+ Velmi rychlé a bezproblémové doručení
+ Vyhledat, zaplatit, obdržet!

J Avatar autora Jitka | 10.3.2018
Kvalita zboží je naprosto bez debat. Že bude dodání pár dní trvat, na to obchod upozornil předem a zřetelně. Vím, že to asi není v možnostech expedice, ale zamrzelo mě, že týž den, kdy jsem dostala zprávu o odeslání zboží, mi navečer dorazilo oznámení o naskladnění položky, která předtím nebyla dostupná. Potěšilo by mě, kdybych si ji mohla do balíčku ještě přidat - hlavně když zásilka celý další den někde ležela, než ji přepravce začal skutečně přepravovat.
Avatar autora | 9.3.2018
+ perfektní jednání
+ kvalitní produkty
+ spolehlivost

Jedním slovem - dokonalé. A to nejenom pokud jde o OM*G ale obecně všechny produkty. Komunikace bez problémů a hnedka vyřešili vše co jsem potřeboval.
VS Avatar autora Vojta Svoboda | 9.3.2018
+ Rychlé doručení
- Vysoká cena dopravy
- Hlídací pes zaštěkal až když bylo vyprodáno :-)

Avatar autora (Administrátor)
Funkce Hlídacího psa byla již opravena a nově štěká co dvě hodiny, dříve to bylo pouze 1x denně :)
N Avatar autora Neitsmmar | 9.3.2018
+ Pružné, rychlé reakce.

Avatar autora | 9.3.2018
- NOK balení, netěsnící víčko lahve. Poškozená etiketa produktu. Únik produktu - znehodnocení obsahu

NOK balení, netěsnící víčko lahve. Poškozená etiketa produktu. Únik produktu - znehodnocení obsahu
Avatar autora (Administrátor)
To nás velice mrzí a psali jsme o tom příspěvěk na naší Facebook stránce. Kvůli opravdu vysokým mrazům v týdnu od 23. 2. došlo ke scvrknutí silikonu uvnitř uzávěru a následnému úniku drahoceného obsahu. Výrobce uzávěrů garantuje těsnost do - 5 °C a v ten týden bylo i - 16 °C. Mrzí nás to moc, protože nikdy předtím se to nestalo. Ty naše balíky jsou na doručovacích autech celé hodiny a když jsou venku takové mrazy, tak s tím nic moc neuděláme. Snad jen to, že příští rok uděláme mrazové prázdniny a nebudeme v podobné mrazy expedovat alkohol. Martin Žufánek
R Avatar autora RadekG | 7.3.2018
+ Kvalitní alkohol za odpovídající ceny
- Žádná

M Avatar autora Michal | 6.3.2018
+ Skvělé jedinečné produkty
- Manželka upíjí:-)

Avatar autora | 6.3.2018
+ Gin

Avatar autora | 6.3.2018
+ Luxusní zboží, které pohladí žaludek i peněženku.

Avatar autora | 6.3.2018
+ Pokaždé když nakoupím, tak mám lepší náladu

Avatar autora | 6.3.2018
+ rychlé vyřízení
+ kvalitní nabídka
- nelze platit kartou

Avatar autora (Administrátor)
Už lze :) Čekali jsme pouze na to, až skončí ta nesmyslná EET evidence u plateb kartou.
E Avatar autora Eliška | 6.3.2018
+ bezkonkurenční produkty
+ skvělý přístup
+ moc chutná
- bezkonkurenční produkty
- skvělý přístup
- moc chutná
- mojí peněžence se to vůbec nelíbí :)

Žufánek podle mne nepotřebuje žádné velké představování. Prostě jděte a ochutnávejte. Miluju jeho OMG gin a pravidelně stojím řadu na speciální edici OMFG.
S Avatar autora Standa | 6.3.2018
+ Rychle, dobře, efektivně!!!

J Avatar autora Jirka S. | 6.3.2018
+ Skvělé produkty
+ Rychlé odeslání
+ Pečlivé balení

Avatar autora | 6.3.2018
Totálně nezvládnutá migrace e-shopu na nový systém. Zrušený existující účet, mizerná informovanost (FB post a skrytá zpráva na novém systému; jako vážně? To je tak těžké napsat JEDEN e-mail s vysvětlením?!). Nejsem jediný, kdo se takto nachytal.
Avatar autora (Administrátor)
Omlouvám se, ale ta chyba v informovanosti se (možná) stala v tom, že jste u nás nakupoval poprvé 25.4.2017 a podruhé 22.2.2018. Všichni pravidelní zákázníci o změně věděli od prvního dne spuštění nového eshopu díky klikacímu oknu, které viselo na eshopu celý leden a bez jehož odkliknutí nešlo eshop ani otevřít. A tam jsme to zmiňovali. Psali jsme o tom také v aktualitě jak na eshopu, tak na naší facebook stránce a i stránce výrobce. Tedy na třech místech současně. Emaily našich zákazníků nám slouží pouze jako kontakt pro potvrzení objednávky a informaci o expedici. Za 10 let fungování eshopu jsme neposlali ani jeden hromadný (nevyžádaný) email ať by se týkal čehokoliv. Už tak nám jich chodí spousta a my se k tomu nechceme přidávat. Moc proto nerozumím tomu, že jste se tím nechal nachytat. Nová registrace je záležitostí sekund a navíc jde pohodlně nakoupit i bez registrace. Martin Žufánek